min dag

Tjeniz Peniz.

Som jag skrev tidigare så har jag vart barnvakt idag åt världens bästa unge. Gick superbra trots att han sprang runt i huset och rev ner allt han såg i ca 3 timmar innan han ville ha middag. Därefter skulle jag försöka få ner käk medan han stog o hoppade en säng, sötnos. Att han inte gav från sig ett enda negativt pip under hela dagen gjorde det hela ännu enklare.. fick t.o.m sätta på overallen.

Nu på kvällen har jag bara latat mig framför tvn och käkat onyttiga saker. Baby kom förbi en sväng vid 9 då metallica konserten (som han egentligen skulle vart på..) blev inställd. Tråkigt det där.


Denna cloetta ask fick jag som tack. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0