tjenareeee

Tjenare mittbena.

Onsdag idag som innebar heldag för min del. Vi hade skola 8-12 och därefter en lååång lunch innan idrotten satte igång vid halv 3 med fys. Lunchen var supermysig då vi satt i vasaparken och solade eftersom det var så jävla varmt idag. Myspys!

Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa i min bok innan jag somnar för natten. SMHI säger just nu att det ska bli soligt imorgon med, lite kallare dock. JIPPII!!


Gammal bild med en skum jävla min, men den påminner om sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!

2009-03-18 @ 22:39:14
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0