My friday

Kul att man mår skit idag då. Blääääääää.

Gårkvällen var hur som helst superbra, trots ett mindre bra slut. Var på tjejmiddag hemma hos Johanna med ca 30 tjejer, om inte mer. Senare trillade även några killar från klassen in och ett mindre dansgolv utvecklades. Hihi. Tog bussen hem med Adam, Olivia och Christian. Hoppade av själv vid solna station där en taxichaffis blev misshandlad av nån snubbe mitt framför ögonen på mig. Tycker så synd om taxigubben! Som tur var kom polis efter 5 minuter och jag sprang till nästa busshållplats.

Bilder kommer upp på facebook senare. Kan dock bjuda på en bild här :)


Madde, Carro, Jag, Fridis & Olivia! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0