-

SKIT DAG!
Barn spydde på bussen samma station som ja gick på så de lukta skit hela resan + att hon typ höll på att spy ner hela mitt ben men missade. Däremot träffa hon en liten del av min sko, så nu är dom slängda (dom luktaaaar skit). Stackars barn dock, men fyfan va de lukta! Mamman sa inte ens förlåt över att barnet spytt på min sko, hon bara log mot mig.

Därefter råka Frida F riva ner en yoggi inne på sleven så de skvätte upp på mig. Fast de var iofs kul ;) Ja råkade hälla ut en annan efter så, haha klant.

Imorgon blir en roligare dag för då ska jag in till stan efter skolan. Dessutom går jag från 12.45 - 16,00 vilket är NICE!


Tack för all hjälp denna vecka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0