-

Har precis haft nationella engelska - skriftligt. Gick pretty good men vågar inte hoppas på allt för mycket än. Just nu sitter jag i datasalen här på skolan, nästa lektion och även sista lektion börjar halv ett så har en jävla massa tid på mig. Tanken är att jag ska plugga en timme sen ta en långlunch med Anton men tror det förstnämda kommer gå sådär. ;p

Igår var jag och el padre i kista. Tanken var att hela familjen skulle dit (yes, vi visste om att dem öppna nya delen igår) men det slutade med att bara vi två åkte. MYS! Vi käkade god middag där vi pratade om nyår samt köpte min nyårsklänning (jaa, nyår är i fokus hehe). Duktiga dottern vägrade även låta pappa betala klänningen. ;) Pappa fixade även min externa igår med massa old pictures - shit va glad jag blev! trodde alla bilder hade försvunnit, men icke sa nicke.

Nä.. plugga var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0