händelserik lördag

Lördag, äntligen! Sov länge och vaknade av att solen strålade in rakt i ansiktet på mig, mindre najs haha. Efter jag käkat frulle med babyboo smsa Frida och fråga om jag inte kunde möta henne på maxi ett tag. Så jag gick ner (tar typ 5 min från baby) och träffa tösen medan hon köpte ett läppstift, därefter vidare till solna med A. Fick ett armband av honom :) Vi fick även några kassar som innehöll vitamin defence dryckerna av några i solna, gött. 

Nu är jag hemma igen efter att åter igen ha varit på maxi med Linnis. Ska tvätta håret nu tänkte jag, sen möta upp Elli ett tag innan jag börjar fixa mig inför ikväll. Fest hos Johanna! Ciaaaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0