Min underbara helg

Första gången jag sitter ner framför datorn på riktigt sedan torsdags. Så nu tänkte jag skriva lite om min underbara helg! :)

Eller förresten, vi börjar med torsdagen då jag efter skolan mötte upp min fina Amanda J. Vi gick runt i stan och pratade en massa, spanade in kläder inför sommaren och jag köpte även med mig ett par jeansshorts - skitsnygga!

Fredagen bjöd på nationella prov i ca 3 timmar, därefter en massa fix med älsklingen. Amanda H kom till mig senare för lite kirr inför kvällen. 18års fest för Jonas på en stor båt vid slussen vankades. Var galet roligt! :D

Vaknade upp brutalt seg på lördagen men efter en brutalt stor frulle med älsklingen åkte jag till solna med Eleonor sen direkt vidare till maxi för att köpa middag som jag och Anton sen lagade tillsammans. Kort därefter kom resterande grabbar för förkrök innan vi drog på Toves 18års fest i sumpan. Även denna kväll blev väldigt lyckad!


Kommentarer
Postat av: frida

haha oh oh.. men det blir gulligt! ;D <3

2010-04-25 @ 23:36:19
URL: http://fridastrand.blogg.se/
Postat av: Mandy svarar

uuuuuuuuuh vi får matcha om vi drar på krogen på fredag ;)

2010-04-26 @ 21:09:47
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0