onsdag

Är sjukt seg idag. Somnade runt 4 inatt så har haft svårt att hålla ögonen öppna i skolan idag kan man lugnt säga. Känner mig dock inte alls trött längre men det lär komma om någon timma eller så, i hope! Sitter och dricker te nu och försöker komma på vad jag ska göra. Mamma är på snabba cash så är helt själv hemma.



Måste även pussa lite på Madde som la dagens kommentar idag i skolan haha. Den förgyllde min trötta dag så att säga! För er som e nyfikna så råkade hon skrika ut "fyfan va skönt" till vår föredetta lärare Tobias när han berättade att han skulle vara föräldraledig till Augusti, hahaha! Givetvis menade hon inget illa men just då var det så jävla roligt. Hihih! PYSS


Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAH vilken jääävla fail! Jag är ju snäll juu :(

2010-01-21 @ 22:46:58
URL: http://rosigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0