yep

Intensiva veckor nu innan sommarlovet har det helt klart varit. Mycket plugg i skolan, mycket saker på fritiden och fullproppade helgar. Nu återstår bara en kompletering i matte B för mvg, sen är allt klart för 2an. Är väldigt nöjd med betygen so far men det här sista mvgt i matte skulle sitta ännu finare! Hur som helst, tänkte kort gå in på hur min helg såg ut.

Fredags - Mando Diao på grönan.
Lördags - myskväll med bebi. <3
Söndags - VÅR DAG! Låg ute i gräset ett tag, drog ner på nationaldagsfirande på ängarna och grillade på takterassen. Drog även förbi ängarna senare på kvällen för att grilla lite med T & E. Mysipysi.


Väldigt lugn men otroligt rolig helg. Har åkt på en brutal inflammation i knät så kan knappt gå och absolut inte träna (buhu) så därav min ofestliga helg haha. Men denna helg - då kör vi! Om jag så ska halta och kräla fram.


Det var mycket folk vid stora scenen när Tommy Körberg sjöng.. hehe..


Min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0