monday

Sitter här med en otroligt seg pluggsak. Har i alla fall lite godis som sällskap hihi, även om Anton hade varit 1000 gånger bättre - men den gosingen är på fotbollsmatch borta i djursholm.

För allas anteckningsblock kan jag även klaga lite till. Idag var lunchen enda gången jag fick träffa min älskling idag. Vi åt visserligen världens gosigaste lunch men ja, lite mer tid hade inte skadat :). I morgon kommer vi inte hinna ses alls då det är enda dagen älsklingen inte har fotboll på kvällen och jag ska iväg på dramaten med klassen. Onsdag och torsdag - ja, då har jäveln fotboll igen och sen är det fredag och party party! Jobbigt, men de gånger vi ses blir dubbelt så underbara. mysi.

Dessutom hade vi världens bästa lördag. Första heldagen tillsammans på 2-3 månader. Galet va? spenderades med en masa mys, gosig prommis och egenlagad GOD middag. ih ih ih ♥


Världens bästa fjanton



(ja, jag var dragen hehehehe + att mitt högra öga är helt fucked up på sista bilden eftersom de är kolsvart!?)

Älskar dig ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0